Obserwuj w Google News

Zamówił laptopa za ponad 2500 zł. W paczce znalazł dwa opakowania płatków śniadaniowych

2 min. czytania
19.07.2023 12:10
Zareaguj Reakcja

Adam Yearsley zamówił na Amazonie nowego laptopa za ponad 2500 złotych. Gdy otworzył paczkę, nie mógł uwierzyć własnym oczom. W pudełku, zamiast komputera, znalazł dwa opakowania płatków śniadaniowych.

Zamówił laptopa za ponad 2500 zł. W paczce znalazł dwa opakowania płatków śniadaniowych
fot. Shutterstock/twitter.com/a18698

Podczas robienia zakupów w sieci trzeba zachować ostrożność. Niekiedy łatwo paść ofiarą oszustów. Ostatnio przekonał się o tym pewien mieszkaniec Wielkiej Brytanii. Adam Yearsley zamówił przez internet nowego laptopa, a zamiast niego dostał dwa opakowania płatków śniadaniowych. O sprawie informuje portal BBC.

Redakcja poleca

Zamówił laptopa za ponad 2500 zł. W paczce znalazł płatki śniadaniowe

Adam Yearsley z Manchesteru w zeszłym tygodniu postanowił kupić laptopa przez internet. Brytyjczyk znalazł ciekawą ofertę na popularnej platformie Amazon - sprzedawca oferował komputer marki HP za 500 funtów (około 2560 złotych). Mężczyzna po krótkim namyśle zdecydował się zrobić przelew. 

Kilka dni później Yearsley otrzymał wyczekiwaną paczkę. Już na początku zdziwiło go to, że pudełko, w którym miał znajdować się laptop, było niezwykle lekkie. Postanowił więc zajrzeć do środka. Okazało się, że w paczce, zamiast komputera, są dwa opakowania płatków śniadaniowych sklejone taśmą. Mężczyzna nie mógł uwierzyć własnym oczom. 

- Kiedy otworzyłem paczkę i zobaczyłem płatki, byłem oszołomiony. Pomyślałem, że może zamówiła je moja partnerka, bo czasami jest na diecie - przyznał Adam. Po sprawdzeniu nazwiska na przesyłce zrozumiał jednak, że padł ofiarą oszustów. - Cały czas korzystam z Amazona i do tej pory nie miałem żadnych problemów - dodał mężczyzna.

Zobacz także:  Okradł kobietę, a później zaprosił ją na randkę. "Zwrócę ci pieniądze"

Mężczyzna został oszukany przez internet

Yearsley postanowił zgłosić sprawę na policję. Mieszkaniec Wielkiej Brytanii skontaktował się również z działem obsługi klienta. - Amazon był dość niechętny do zwrotu pieniędzy. Powiedzieli mi, że to zajmie dużo czasu i że muszę wysłać paczkę i wysłać im pokwitowanie, samemu pokrywając koszty wysyłki w wysokości 7,40 funtów - wyjaśnił mężczyzna, cytowany przez portal polsatnews.pl.

Finalnie jednak Brytyjczyk otrzymał od Amazona zwrot pieniędzy. Firma przeprosiła też Adama za zaistniałą sytuację. - Sprawa została rozwiązana. Skontaktowaliśmy się bezpośrednio z klientem, przeprosiliśmy go i zwróciliśmy mu pełną kwotę - powiedział rzecznik firmy.

Co ciekawe, na początku tego roku doszło do podobnego incydentu. Wówczas jeden z klientów Amazona kupił telefon marki Apple, a w paczce znalazł karmę dla psów - podaje portal BBC.

Zobacz także:  Ekspertka radzi jak zaoszczędzić pieniądze. „Uzbierałam tak na wycieczkę życia”

Gwiazdy, które lubią ubierać się w second-handzie. Nie boją się używanych ubrań
10 Zobacz galerię
fot. Artur Zawadzki/REPORTER/East News

RadioZET.pl