Obserwuj w Google News

Wydano oświadczenie w sprawie karty „Moja Biedronka”. Sklep mówi jasno

2 min. czytania
05.09.2023 14:37
Zareaguj Reakcja

Popularny dyskont wydał komunikat związany z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”. Wyjaśniono, jakie kroki może podjąć klient, który zgubił swoją kartę. Nacisk postawiono m.in. na zminimalizowanie ryzyka korzystania z rabatów przez osoby do nich nieuprawnione.

Wydano komunikat w sprawie karty "Moja Biedronka".
fot. Stanislaw Bielski/REPORTER/East News

Biedronka to jedna z najpopularniejszych wśród Polaków destynacji zakupowych. W ofercie sklepu znajduje się nie tylko żywność, ale również odzież, zabawki czy wyposażenie gospodarstwa domowego. Dyskont stawia na komunikację z klientem i tworzenie programów lojalnościowych – jednym z najpopularniejszych rozwiązań jest w tym aspekcie karta „Moja Biedronka”, której można używać zarówno w fizycznej wersji, jak i poprzez aplikację mobilną.

Co możemy zrobić w sytuacji, w której ją zgubimy plastikową kartę? Portal Wirtualna Polska Kobieta dotarł do oświadczenia sklepu opublikowanego przez Biznes Interia.

Redakcja poleca

Co zrobić, jeśli zgubimy lub znajdziemy kartę „Moja Biedronka”?

Przedstawiciele popularnej sieci przygotowali rozwiązania nie tylko dla klientów, którzy zgubili własny, plastikowy egzemplarz, ale i tych, którzy znaleźli należącą do kogoś innego kartę lojalnościową „Moja Biedronka”. Okazuje się, że zarówno w przypadku utraty, jak i odnalezienia karty, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta. Można też zwrócić ją osobie pełniącej funkcję kierownika najbliższego sklepu.

„W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu” – czytamy w oświadczeniu przedstawicieli sklepu.

Zobacz także: Te perfumy z Biedronki pachną jak Bonbon marki Viktor&Rolf. Teraz kupisz je za 10 złotych

Zgubiona karta „Moja Biedronka”. Czy można wyrobić nowy egzemplarz?

Osoby, które zgubiły kartę „Moja Biedronka” mają szansę na wyrobienie zupełnie nowego egzemplarza (oczywiście w sytuacji, w której nadal chcą korzystać z programu lojalnościowego oferowanego przez dyskont). Należy wówczas podać imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, który różni się od tego na poprzedniej, zgubionej karcie.

Uwaga: Wirtualna Polska Kobieta przypomina, że jest to całkowicie nowa karta, nie duplikat; wszystkie punkty zebrane wcześniej nie zostaną zatem przeniesione. Mimo że musimy je zatem zbierać od nowa, bez problemu możemy korzystać z pozostałych rabatów.

Nie przegap
Co jeść we wrześniu
5 Zobacz galerię
fot. shutterstock_fornStudio