Powstała trumna dla fanów Barbie. "Chcę być w takiej pochowana"
Film „Barbie” dzięki doskonale zaplanowanej strategii marketingowej stał się prawdziwym hitem. Tylko w ciągu premierowego weekendu zarobił aż 337 mln dolarów. Estetykę „barbiecore” wykorzystują firmy z całego świata, by promować swoje produkty. Różowe stały się nie tylko ubrania, dodatki i akcesoria, ale również… trumny.

21 lipca premierę miał jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów obecnego sezonu – „Barbie” z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem w rolach głównych. To produkcja, której promocja zakrojona była na niesamowitą skalę. Już wiele miesięcy przed oficjalną premierą estetyka „barbiecore” dawała o sobie znać. Róż dosłownie zalewał gabloty niemalże wszystkich sklepów z ubraniami i akcesoriami dla kobiet – zarówno tych małych, jak i dorosłych.
Po premierze trend jeszcze znacznie się wzmocnił. Obecnie róż otacza nas właściwie z każdej strony. Firmy kosmetyczne lansują różowe produkty do makijażu, a marki odzieżowe stawiają na ubrania z grafikami Barbie. Modę na wszystko, co słodkie i ozdobne postanowił wykorzystać także… pewien zakład pogrzebowy. Wprowadził on do swojej oferty trumny w intensywnym, różowym kolorze.
Powstały trumny dla fanów Barbie. Są różowe i ozdobne
Trumny nawiązujące do estetyki „barbiecore” zostały wykonane ze sztucznego tworzywa. Są oczywiście różowe. Zdobią je również złote detale i charakterystyczne okucia przypominające gwiazdki. Zakład pogrzebowy, który wpadł na pomysł ich produkcji, w opisie na oficjalnej stronie internatowej zauważył, że nietypowe trumny symbolizują radość życia.
Zobacz również: Tak ubrali się na własne wesele. Ludzie nie wierzą własnym oczom
– To przypomnienie, że nasza historia zasługuje na to, by o niej pamiętać i celebrować ją – niezwykle żywiołowo i dynamicznie. Niech te trumny to będzie hołd wypełniony miłością i niezapomnianymi wspomnieniami – możemy przeczytać na stronie domu pogrzebowego.
"Chcę być w takiej pochowana". Internauci oszaleli na punkcie różowych trumien
Trumna w stylu Barbie to dosyć odważny pomysł. Zakład pogrzebowy postanowił podzielić się swoją wizją z internautami oraz internautkami. Film promujący nowy pomysł domu pogrzebowego pojawił się na TikToku i szybko zdobył uznanie miłośników estetyki „barbiecore”. – Chcę być w takiej pochowana – zaznaczyła jedna z użytkowniczek popularnej platformy. Podobnych głosów nie brakowało.
- Zgięła się, by poprawić welon pannie młodej. Chwilę później była prawie naga
- Poszła do kosmetyczki na regulację brwi. Później wylądowała w szpitalu
- Czy rozwodnik może zostać chrzestnym? Ksiądz stawia sprawę jasno
RadioZET.pl