Obserwuj w Google News

Od dziewięciu lat mieszka w Ameryce. Wyznała, czego nie lubi w Polsce

2 min. czytania
26.07.2023 09:05
Zareaguj Reakcja

Katarzyna Drążewska od dziewięciu lat mieszka w Stanach Zjednoczonych. Jest aktywną użytkowniczką mediów społecznościowych. Prowadzi także bloga – w sieci pokazuje, jak wygląda jej życie za granicą. Kobieta nagrała krótki film, w którym wyznała, czego nie lubi w Polsce. – Minus – moim zdaniem największy – zaznaczyła.

Mieszka w Ameryce
fot. shutterstock_Minerva Studio/Instagram@odkrywajacameryke_pl

Co może nie podobać się w Polsce osobom, które na stałe mieszkają za granicą? Katarzyna Drążewska, która prowadzi bloga „Odkrywając Amerykę”, podzieliła się swoim spostrzeżeniem. Kobieta wiele lat temu opuściła nasz kraj. Od czasu do czasu odwiedza jednak rodzinę, która tu pozostała. – Przez kilka tygodni spędzonych w rodzinnym kraju mam okazję zauważyć pewne plusy i minusy z perspektywy osoby, która w Polsce już nie mieszka – zaznaczyła w najnowszym poście na Instagramie.

Mieszka w Ameryce. To nie podoba się jej w Polsce

Katarzyna Drążewska podkreśliła, że jej zdaniem w Polsce poziom obsługi klienta w sektorze usług jest na bardzo niskim poziomie. – Zdaję sobie sprawę, że praca z klientem bywa upierdliwa (sama mam doświadczenie w pracy w usługach), ale moim zdaniem nic nie tłumaczy arogancji i lekceważącego podejścia, zwłaszcza w sytuacji, w której klient jest spokojny i uprzejmy – zaznaczyła. I dodała:

Znów spotkało mnie kilka niemiłych sytuacji, ale „wisienką na torcie” okazało się zachowanie obsługi lotniska, które zakończyło się napisaniem przeze mnie oficjalnej skargi. Nie zamierzam tolerować zwyczajnego chamstwa.
Redakcja poleca

„Polskim klientom też wiele brakuje”. Post wywołał polemikę

Najnowszy post Katarzyny Drążewskiej wywołał duże poruszenie. Wielu użytkowników w komentarzach przyznało kobiecie rację. – Zgadzam się w 100 proc.! Decydując się na pracę z ludźmi, zły humor należy zostawić w domu lub na zapleczu – zaznaczyła jedna z obserwatorek profilu.

To jest po prostu polska mentalność, a akurat w sektorze obsługi klienta najbardziej rzuca się ona w oczy - zgodziła się inna użytkowniczka.

Zobacz również:  Tu się naprawdę dobrze żyje. Polka mieszka w jednym z najszczęśliwszych krajów

Pod postem nie brakowało jednak również polemicznych głosów. Osoby, które na co dzień pracują w sektorze obsługi, zauważyły, że klienci również bywają nieprzyjemni. – Pracuję w handlu 15 lat i proszę wierzyć, że polskim klientom też wiele brakuje. My nie jesteśmy od tego, żeby na nas się wyżywano. A tak jest. Za wszystko my obrywamy. Nie ma rozmiaru? Wina sprzedawcy. Cena wysoka, wina sprzedawcy – podkreśliła pewna kobieta.

Jak mamy się zachowywać, jakbyśmy nie byli tam „za karę”, skoro nasze pensje wyglądają, jak wyglądają? Chcesz lepszej obsługi klienta, postuluj podwyżki dla pracownic i pracowników usług.
Zgadzam się z tym, ale niestety miałam "przyjemność" znaleźć się po drugiej stronie. To, jacy klienci potrafią być chamscy i do jakiego stanu ku*wicy doprowadzić obsługę, też pozostawia wiele do życzenia.
Nie przegap

RadioZET.pl