Oceń
To dobry rok dla miłośników kosmetyków firmy Lush. W marcu informowaliśmy, że marka uruchomiła e-sklep dla klientów z Polski. Mieszkańcy naszego kraju mogą wybierać aż z 300 ręcznie robionych specyfików, zarówno do pielęgnacji skóry, jak i włosów. W ofercie znalazły się m.in. maseczki do twarzy, peelingi i balsamy do ust, kremy nawilżające, toniki, żele pod prysznic, perfumy, mydła oraz szampony w kostce.
Aby złożyć zamówienie, wystarczy wejść na stronę lush.com/pl, a następnie wybrać interesujące nas produkty. Koszt wysyłki zamówienia, którego waga nie przekroczy 5 kg, to 19 zł. Marka oferuje także darmową dostawę - trzeba jednak wydać minimum 227 zł. Zamówienia do Polski są wysyłane z Czech.
Teraz okazuje się, że to nie koniec dobrych informacji. Jak podaje portal wiadomoscikosmetyczne.pl, Lush planuje otworzyć pierwszy stacjonarny sklep w Polsce.
Lush otworzy pierwszy sklep stacjonarny w Polsce
Pierwszy sklep Lush w Polsce ma powstać w jednym z centrów handlowych w Warszawie - w Złotych Tarasach na Śródmieściu. Obecnie firma poszukuje menadżera. Będzie on odpowiedzialny za otwarcie placówki w stolicy, a także rozwój marki na rynkach w Czechach i na Węgrzech.
Zobacz także: Przez ten trend można mieć "łysiejące oczy". Internautki są przerażone
Poszukujemy osoby, która jest zdolna i zdeterminowana, aby zbudować zupełnie nowy biznes, napędzać sprzedaż i wykazać się innowacyjnym podejściem do dbania o najlepsze doświadczenia klientów w Polsce i poza nią w miarę rozwoju naszego rynku CEE - brzmi ogłoszenie firmy na startup.jobs, cytowane przez portal wiadomoscikosmetyczne.pl.
Marka poszukuje osoby z minimum 2-letnim doświadczeniem w sprzedaży detalicznej na stanowisku kierowniczym. Idealny kandydat powinien m.in. umiejętnie zarządzać swoim czasem, potrafić pracować w grupie oraz chcieć się rozwijać. Niezbędna jest też znajomość języka angielskiego.
Lush. Marka, którą pokochały miliony
Firma Lush została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii. Od początku ważne są dla niej takie wartości jak ochrona praw zwierząt, zrównoważony rozwój oraz dbanie o środowisko. Wszystkie produkty marki są wegetariańskie, a żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach. Ponadto aż 60 proc. specyfików Lush sprzedawanych jest bez opakowań.
Zobacz także: Chce wyglądać jak Barbie i wydaje tysiące na kolejne operacje plastyczne. Jej wygląd szokuje
5 tańszych zamienników kultowych, drogich kosmetyków. Znajdziesz je w swojej kuchni! [ZDJĘCIA]

RadioZET.pl/wiadomoscikosmetyczne.pl/startup.jobs
Oceń artykuł