Zamknij

To ulubiona dieta księżnej Kate. To na niej udało jej się dojść do formy po ciążach

12.05.2022 08:55
Dieta księżnej Kate jest bardzo popularna. To na niej doszła do formy po ciążach
fot. Rex Features/East News

Księżna Kate błyskawicznie wróciła do formy po każdej ze swoich trzech ciąż. Okazuje się, że ma ona ulubioną dietę, która pomaga jej zrzucić zbędne kilogramy.

Księżna Kate zawsze wzbudzała podziw, gdy zaraz po porodzie pojawiała się przed szpitalem wraz z mężem i swoim nowo narodzonym dzieckiem. Już wtedy prezentowała się rewelacyjnie - pracował nad tym sztab wizażystów. Potem zaskakiwała nas jeszcze bardziej. Kate po każdej ze swoich ciąż błyskawicznie wracała do formy. Jest to zasługa ulubionej diety księżnej, która cieszy się dużą popularnością na całym świecie. Zobaczcie, co jadła Kate, żeby zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz także: To najmodniejsza dieta wśród gwiazd. Kochają ją nawet Lewandowska i Wieniawa

Dieta księżnej Kate jest bardzo popularna. To na niej doszła do formy po ciążach

Księżna Kate urodziła trójkę dzieci. Zupełnie nie widać jednak po niej, że kiedykolwiek była w ciąży. Ma zjawiskową sylwetkę, co zawdzięcza specjalnej diecie.

Portal kobieta.onet.pl podaje, że jadłospisem, po który raz na jakiś czas sięga Kate, jest dieta Dukana. I choć jest to dość kontrowersyjny sposób żywienia, przynosi błyskawiczne efekty, co udowodniła księżna.

Dieta Dukana cieszy się dużą popularnością na całym świecie. Składa się z czterech faz, z których każda charakteryzuje się innymi zasadami żywienia. Kluczowe w tym sposobie odżywiania jest jednak dostarczanie sobie odpowiedniej ilości białka, bowiem jest to dieta wysokobiałkowa. 

Zobacz także: Chcesz jeść zdrowo, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Wprowadź te 3 nawyki

Dieta Dukana - zasady

Dieta Dukana, nazywana też dietą proteinową lub dietą wysokobiałkową, to sposób żywienia, który opiera się przede wszystkim na spożywaniu białka. Jest on podzielony na cztery etapy. Pierwszy z nich to tzw. faza ataku lub uderzeniowa. Podczas niej stosujemy wyłącznie produkty białkowe i eliminujemy nawet błonnik. Nie wolno spożywać zatem warzyw, węglowodanów, owoców i żadnych źródeł tłuszczu. Ta faza może trwać od jednego do dziesięciu dni - w zależności od tego, ile chcemy schudnąć. 

Druga faza jest naprzemienna. Utrzymujemy ją do momentu, gdy osiągniemy upragnioną wagę. Na tym etapie możemy do protein dołączyć warzywa. W kolejnym etapie, nazywanym fazą utrwalenia, jemy wszystko to, co wcześniej i możemy dołączyć do tego jedną porcję owoców dziennie, 2 kromki pełnoziarnistego chleba dziennie oraz wybrane produkty skrobiowe 2 razy w tygodniu. Ta faza powinna trwać 10 dni na każdy zrzucony kilogram. Jeżeli zatem udało nam się schudnąć 5 kg, na trzecim etapie musimy przebywać 50 dni. 

Na końcu jest faza czwarta, czyli stabilizacyjna. Możemy zacząć jeść normalnie, oczywiście uwzględniając swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Chodzi jednak o pozostanie przy niektórych nawykach - np. jedzeniu raz w tygodniu tylko produktów proteinowych. Bardzo ważne w tej diecie jest nawadnianie organizmu. Nie trzeba jednak stosować konkretnej liczby posiłków i można pozwolić sobie np. na proteinowe desery. Warto jednak pamiętać, że tego typu diety eliminacyjne nie do końca są zdrowe. O wiele lepiej wprowadzić poprawne nawyki żywieniowe na stałe i trzymać się swojego zapotrzebowania kalorycznego. 

Zobacz także: Odżywianie holistyczne stało się modne. Nie ma nic wspólnego z dotychczasowymi dietami

Ile ważą gwiazdy? Niektóre nie boją się do tego przyznać [ZDJĘCIA]
15 Zobacz galerię
fot. face to face/FaceToFace/REPORTER/East News

Źródło: kobieta.onet.pl/radiozet.pl