Zamknij

Znana marka wycofuje część kosmetyków ze swojej oferty. Klientki nie kryją rozczarowania

15.12.2022 12:08

Zła wiadomość dla wszystkich fanek marki The Ordinary - znana firma wycofuje ze swojej oferty podkłady oraz korektory. Jak tłumaczy, produkty te nie przynoszą zysków od czasu ich wprowadzenia na rynek. "Proszę, nie!" - piszą klientki.

Kobieta w drogerii
fot. Shutterstock

Korektory Colours Concealers znikną z oferty The Ordinary już za kilka tygodni, a dokładnie 30 stycznia 2023 roku. Z kolei podkłady zostaną wycofane nieco później, bo dopiero w czerwcu 2023 r. Marka zaznacza jednak, że linia produktów do makijażu Colors może jeszcze powrócić, ale w "bardziej odległej przyszłości". 

Zobacz także: Czym jest kosmetyczka kapsułowa? Te 7 rzeczy wystarczy, aby ją utworzyć

The Ordinary. Marka wycofuje z oferty podkłady oraz korektory

Marka The Ordinary informację o wycofaniu z rynku swoich podkładów oraz korektorów przekazała za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Dotarliśmy do miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj, dzięki pogodzeniu się z porażkami. Dlatego, zamiast po cichu wycofywać nasze podkłady i korektory, chcieliśmy podzielić się wiadomością o ich zbliżającym się odejściu - aby wzmocnić nasze przekonanie, że rzeczy, które się nie udały, są równie ważną częścią naszej historii, jak te, które się udały - zaczęła firma swój wpis.

W poście opublikowanym na Instagramie wytłumaczyła, że choć wiele osób uwielbia te kosmetyki do makijażu, produkty od czasu wprowadzenia ich na rynek nie przynoszą oczekiwanych zysków. Marka dodała, że decyzja o wycofaniu specyfików z oferty była bardzo trudna. Nie wyklucza jednak, że seria Colours jeszcze kiedyś powróci.

Proces produkcji kosmetyków z linii Colours jest złożony i wymaga dużego wkładu ze strony wielu członków naszego zespołu. Przystępne ceny, które uznaliśmy za rozsądne, aby pobierać opłaty za specyfiki, pokryłyby nasze koszty produkcji tylko wtedy, gdyby sprzedawany przez nas wolumen był wysoki. Pomimo tego, że wiele osób uwielbia nasze kosmetyki, nie udało nam się dotrzeć z ofertą Colours do wystarczającej liczby osób, a produkty nie przynoszą zysków od czasu ich wprowadzenia - przyznała marka The Ordinary.

Pod postem marki na Instagramie pojawiło się mnóstwo komentarzy. Klientki The Ordinary doceniły to, że firma jest szczera i otwarcie podzieliła się z nimi powodami swojej decyzji. Fanki serii Colours nie kryją jednak smutku. Wiele kobiet przyznało, że uwielbiało te kosmetyki do makijażu i często z nich korzystało. 

Jestem rozczarowana. Używam tego podkładu, od kiedy się pojawił.
 
Kluczowe decyzje, które są udostępniane opinii publicznej budują zaufanie marki. Macie we mnie stałego klienta - brzmią komentarze.

The Ordinary

The Ordinary to jedna z najsłynniejszych marek kosmetycznych na całym świecie. Niemałą popularnością cieszy się również w Polsce. Założycielem The Ordinary, jak i całego koncernu Deciem Beauty Group jest Brandon Truaxe. Po jego tragicznej śmierci marka została wykupiona przez The Estée Lauder Companies, która po dziś dzień jest jej właścicielem. 

Firma The Ordinary specjalizuje się w produktach pielęgnacyjnych. W jej ofercie można znaleźć wiele kosmetyków dopasowanych do potrzeb różnego rodzaju skóry.

Zobacz także: Jej wyznanie szokuje internautów. Tiktokerka przestrzega przed ważnym makijażowym błędem 

loader
Kosmetyki, które znajdziesz w kuchni. TOP 15 naturalnych produktów do pielęgnacji
15 Zobacz galerię
fot. Shutterstock

RadioZET.pl/Instagram/wiadomoscikosmetyczne.pl