Zamknij

Many Mornings i Kubota łączą siły. Oto najgorętsza modowa współpraca tego lata

16.08.2021 14:21
Many Mornings x Kubota
fot. Materiały prasowe

Dwie znane polskie marki postanowiły stworzyć wspólny projekt o nazwie "Beach, Please!". Wakacyjna inicjatywa ma na celu zachęcenie ludzi do bycia oryginalnym i niezależnym bez względu na okoliczności.

Czy istnieje bardziej rozpoznawalne modowe połączenie niż klapki i skarpety? Kiedyś mogło się ono kojarzyć z tandetą i brakiem gustu, od wielu lat jednak jest synonimem wygody i traktowania mody z przymrużeniem oka. Co ciekawe, zestaw ten jest także promowany przez wielu projektantów podczas światowych tygodni mody.

Sugerując się właśnie tą ideą, polskie marki Many Mornings oraz Kubota postanowiły połączyć swoje siły i stworzyć najgorętszą wakacyjną stylizację tego roku. Twórcy kolorowych i oryginalnych skarpet rozpoczęli współpracę z producentami najpopularniejszych klapków w Polsce i tak powstał projekt "Beach, Please!". Udowadnia on, że moda i wygoda idą w parze, a do tego przekonuje, że tylko od danej osoby zależy to, co powinna nosić, a także, w czym będzie się dobrze czuła.

"Beach, Please!" - Many Mornings i Kubota łączą siły we wspólnym projekcie

Marki Many Mornings i Kubota stworzyły wspólny projekt o wdzięcznej nazwie "Beach, Please!". Co się pod nim kryje? Firmy wzięły pod lupę kultowy zestaw w postaci skarpet i klapków, i postanowiły połączyć go na nowo.

Gra słów "Beach, Please!" ma być zaklinaniem oraz prośbą, aby wakacje trwały wiecznie, a plaża była dostępna na wyciągnięcie stopy dla każdego mieszkańca małych i wielkich miast. Marki pokazują, że zestaw skarpetek i klapek to autoironiczny gest modowy, wzięcie siebie w cudzysłów, a także oswajanie przysłowiowego gustu polskiego urlopowicza, jednak tym razem - w zupełnie nowej odsłonie - czytamy w komunikacie prasowym.

Tak powstały prawdziwie wakacyjne skarpety i klapki, które aż proszą się o to, żeby nosić je razem. Na tym jednak nie koniec niespodzianek od Many Mornings i Kubota. Polskie marki przygotowały też instalację marketingową o charakterze performance'u.

Wielkie nogi, które zostały wylicytowane przez Many Mornings na aukcji charytatywnej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy od marki Pan Tu Nie Stał, powędrują na ostatnie dni wakacji do trzech kultowych nadmorskich miast: Jastarni, Chałup oraz Sopotu. Ubrane w skarpety i klapki będą "deptać po piętach nachalnym myślom o przemijającym lecie".

BeachPlease1
fot.

Many Mornings x Kubota