Zamknij

Brytyjska marka pokazała zdjęcia modelek z rozstępami. "Wyglądają naturalnie i niesamowicie"

Agnieszka Moczyróg
03.07.2017 09:26
Modelka w kampanii marki ASOS
fot. twitter.com/caitlinnaughts

Choć wielu osobom pomysł bardzo się spodobał, niektórzy twierdzą, że to nie wystarczy, aby zmienić standardy świata mody. 

Brytyjski sklep internetowy ASOS zaprezentował nową kolekcję strojów kąpielowych. Promują je modelki, które na zdjęciach nie zostały wyretuszowane, a wprost przeciwnie. Dumnie prezentują rozstępy, znamiona i blizny po trądziku. 

To z całą pewnością duży krok w stronę zerwania z promowaniem idealnego wizerunku kobiet, na ciałach których próżno szukać jakichkolwiek "niedoskonałości". Aby pokazać, że każda kobieta jest wyjątkowa, firma ASOS do współpracy zaprosiła modelki, które nie wstydzą się tego, że ich ciało odbiega od przyjętego kanonu piękna. 

Wiele osób nową kampanią jest wprost zachwyconych. Jak twierdzą, pomoże to kobietom zaakceptować ich rozstępy i cellulit.

Jestem dumna, że marka ASOS zdecydowała się pokazać zdjęcia modelek z rozstępami, wyglądają naturalnie i niesamowicie - napisał internauta, a jego wypowiedź przytacza Independent.co.uk. 

Dobrze jest zobaczyć niewyretuszowane zdjęcie modelki, jest cudowna - dodał kolejny. 

Nie wszyscy jednak podzielają ich opinię. Jak podaje Foxnews.com, są tacy, którzy twierdzą, że kampania niewiele zmieni w walce z nierealnymi standardami w świecie mody, bo kobiety, mimo że pokazują, że nie są idealne, są zbyt chude, a ich rozstępy są praktycznie niezauważalne. 

Szczerze, kocham ASOS za to, że nie retuszuje swoim modelkom rozstępów. 

Miło jest zobaczyć niewyretuszowane w Photoshopie zdjęcie modelki. Wygląda wspaniale ze swoimi rozstępami. 

Fajnie jest wejść na stronę internetową ASOS i zobaczyć, że firma nie retuszuje rozstępów ani cellulitu. 

Zagłosuj

Czy zdjęcia modelek powinny być retuszowane?

Liczba głosów:

Jak nosić skarpetki kobiece?