Zamknij

Beyonce i Jay-Z promują biżuterię Tiffany & Co. Z tej okazji pokazali swoją randkę

21.10.2021 11:45
Beyonce i Jay-Z pokazali swoją randkę w kampanii biżuterii Tiffany & Co.
fot. PictureGroup/REX/Shutterstock/EAST NEWS

Beyonce i Jay-Z są twarzami nowej kampanii biżuterii Tiffany & Co. W filmiku reklamującym błyskotki została pokazana ich randka, którą przerywa... Blue Ivy. 

Choć kilka lat temu mówiło się o kryzysie w ich związku, dziś Beyonce i Jay-Z uchodzą za jedną z najpopularniejszych i najbardziej zgranych par na świecie. Nic więc dziwnego, że największe firmy chcą, żeby to właśnie oni reklamowali ich produkty. Ostatnio para podpisała kontrakt z luksusową marką biżuterii Tiffany & Co. Teraz w sieci pojawił się najnowszy film z ich kampanii, w którym możemy zobaczyć, jak gwiazdy spędzają... randkę w samochodzie. W pewnym momencie zostaje ona jednak przerwana przez ich córeczkę.

Zobacz także: Najpiękniejsze pierścionki zaręczynowe gwiazd. Kobiety chcą mieć identyczne

Beyonce i Jay-Z pokazali swoją randkę w kampanii biżuterii Tiffany & Co.

Luksus to ich drugie imię. Nic więc dziwnego, że to właśnie oni zdecydowali się podpisać kontrakt z prestiżową marką Tiffany & Co.

Pierwsze filmiki z kampanii Carterów ukazały się we wrześniu. Teraz jednak możemy zobaczyć jeszcze bardziej osobiste nagranie.

W filmiku Beyonce jedzie samochodem i wykonuje popularną wróżbę - odrywa płatki kwiatów, pytając: "kocha, czy nie kocha?". Następnie do limuzyny wsiada jej mąż. Razem jedzą pizzę i piją szampana. W pewnym momencie w tylnej szybie auta widzimy biegnącą do rodziców Blue Ivy. 

9-letnia córka Beyonce i Jaya-Z wsiada do samochodu i udaje się z rodzicami w dalszą podróż. Cała trójka prezentuje oczywiście biżuterię marki Tiffany & Co.

Nagranie zostało ucharakteryzowane na kadry z filmu "Śniadanie u Tiffany'ego" - podobnie jak wcześniejsze filmiki z tej kampanii. Sami je zobaczcie. 

Zobacz także:  Beyonce w butach polskiej marki! Założyła je do swojego teledysku

Beyonce i Jay-Z w nowej kampanii Tiffany & Co. 

Beyonce i Jay-Z twarzami Tiffany & Co. zostali we wrześniu 2021 roku. Kampania z udziałem tego znanego małżeństwa nosi nazwę "About Love". 

Beyoncé i Jay-Z są uosobieniem współczesnej "love story". Jako marka od zawsze stojąca po stronie miłości, siły i autoekspresji nie mogliśmy wymarzyć sobie bardziej ikonicznej pary, która byłaby lepszą reprezentacją wartości przyświecających Tiffany'emu. Czujemy się zaszczyceni, że Carterowie dołączyli do rodziny Tiffany'ego - powiedział Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji Tiffany & Co.

We wcześniejszych nagraniach z kampanii mogliśmy zobaczyć wokalistkę w 128.54-karatowym naszyjniku Tiffany Diamond, który wcześniej miały na sobie zaledwie trzy osoby - w tym Audrey Hepburn. Beyonce specjalnie do reklamy wykonała zupełnie nową wersję kultowego utworu "Moon River", właśnie z filmu "Śniadanie u Tiffany'ego". 

Zobacz także:  Gwiazdy, które zdradzały swoich partnerów. Jeden z tych związków przetrwał

Źródło: popsugar.co.uk/YouTube/vogue.pl