Zamknij

Answear.com już od 10 lat ułatwia zakupy milionom Polaków

Answear.com już od 10 lat ułatwia zakupy milionom Polaków
fot. Materiały prasowe

W ciągu ostatnich 10 lat Internet zmienił się nie do poznania, podobnie jak świat mody czy nasze podejście do zakupów. Jaką rolę odegrał w tym Answear? Wspominamy ostatnią dekadę z punktu widzenia polskiego modowego sklepu, który właśnie świętuje swoje 10. urodziny!

Internetowe zakupy kiedyś i dziś

„Kiedyś to było…” głosi popularne internetowe hasło, jednak w przypadku świata e-commerce sprzed 10 lat temu niekoniecznie jest się czym chwalić. W 2011 r. Polacy wydawali na zakupy przez Internet najmniej ze wszystkich Europejczyków, nie istniało wiele różnorodnych platform zakupowych, wątpliwości wzbudzał sposób prezentacji produktu na stronach czy czas wysyłki. Start Answear.com w lutym 2011 r. można uznać za mała rewolucję. Korzystając z najlepszych zagranicznych rozwiązań, sklep otworzył przed Polakami drzwi do światowych trendów, marek do tej pory niedostępnych w naszym kraju, profesjonalnego podejścia do klienta czy ekspresowej, darmowej wysyłki i zwrotu. Answear musiał najpierw zbudować swoją renomę i przekonać Polaków, że opłaca się kupować odzież, buty i dodatki przez Internet – gotowe propozycje „Buy The Look” wprost od profesjonalnych stylistów, posiłkowanie się ekspertami, czyli popularnymi wówczas blogerami, którzy przekonywali o bezpieczeństwie zakupów w sieci, czy wreszcie pomysłowe kampanie marketingowe przyniosły spodziewany efekt. Dziś zdobycie ubrań drogą internetową nie stanowi wyzwania – jednak warto zastanowić się przez chwilę, jak wyglądałby e-commerce w 2021 r., gdyby nie kilku pionierów i ich nowatorskie pomysły.

answearcom-juz-od-10-lat-ulatwia-zakupy-milionom-polakow2(1)

 

Jak przez 10 lat Answear zmieniał się dla Ciebie?

Dziś stronę Answear.com każdego miesiąca odwiedza ok. 11 mln osób z Polski, ale także z pozostałych 6 krajów, w których działa: Słowacji, Czech, Węgier, Ukrainy, Rumunii i Bułgarii. Aby osiągnąć sukces i stać się sklepem, który pokochały miliony klientów, Answear musiał przejść długą drogę, pełną śmiałych decyzji i nowoczesnych rozwiązań. W ciągu 10 lat e-sklep zbudował swoją renomę i udowodnił, że oryginalne produkty warto kupować właśnie tu. Przez lata znacznie powiększyła się oferta marek – początkowo liczyła ok. 100 światowych brandów, dziś na Answear.com można zdobyć ok. 95 tys. produktów ponad 350 czołowych marek. Denim, spódnice damskie, eleganckie sukienki czy komfortowe dresy – za pomocą kilku kliknięć łatwo stworzysz wymarzony look na każdą okazję. Zakupy stają się coraz prostsze, a wszystko to za sprawą ułatwień: od rozwijanej od 2017 r. aplikacji mobilnej, po bezpłatną usługę Personal Shoppera, który pomoże Ci dobrać produkty, kończąc na pozwalającym na realne oszczędności programie lojalnościowym Answear Club. Za każdym z tych rozwiązań stoją eksperci Answear. Sklep stawia bowiem na własny zespół deweloperski, studio foto – video i jedno centrum dystrybucyjne – dzięki temu na stronie możesz łatwo znaleźć wymarzony produkt, ocenić go dzięki licznym ujęciom i dokładnemu opisowi, a następnie sprowadzić go do swojej szafy poprzez ekspresową dostawę nawet w 24 godziny.

answearcom-juz-od-10-lat-ulatwia-zakupy-milionom-polakow3

Świętuj razem z Answear – urodzinowe prezenty dla Ciebie

Jak obchodzić urodziny, to tylko z Answear! Z okazji 10. rocznicy swojego powstania, sklep przygotował dla klientów i fanów moc atrakcji. Na stronie Answear.com czekają na Ciebie unikatowe, limitowane propozycje od kultowych marek Hugo i Guess. Niespodziankę przygotowała również marka answear.LAB, która urodziny sklepu celebruje kolekcją powstałą we współpracy z Pauliną Krupińską. Ubrania i akcesoria zawarte w kapsule „Dare to Dream” są nowoczesne, odważne, pełne zmysłowości, a jednocześnie niepozbawione komfortu – poprawią Twój nastrój i zainspirują do działania. Co więcej, kupując produkty z dowolnej urodzinowej kolekcji masz szansę wygrać wyjazd marzeń lub bony na zakupy. Wystarczy, że weźmiesz udział w konkursie, odpowiadając na jedno proste pytanie: Za co kochasz Answear i dlaczego? Do dzieła!