Oceń
To świetne rozwiązanie dla tych, którzy żyją w ciągłym biegu.
Polska firma stworzyła opakowanie do napoju, które pozwala zwolnić. To "Slow.down".
Agencja reklamowa Opus B stworzyła koncept napoju w stylu slow life, który pozwala wyciszyć się osobom, które żyją w ciągłym biegu. Jego opakowanie zmusza nas do zatrzymania się, odetchnięcia i refleksji.
Slow to koncept osadzony w kulturze Slow Life. To napój wyciszający dla osób, którym w codziennym zabieganiu trudno znaleźć chwilę dla siebie - czytamy na stronie Opusb.pl.
"Irytujące?"
Opakowanie w kształcie klepsydry zostało już docenione na świecie i jak podaje Elle.pl, nagrodzono je na The Dieline Awards w Chicago, czyli najważniejszym konkursie związanym z rynkiem opakowań na świecie. Równie szybko Slow.down został okrzyknięty przez media "antyenergetykiem" i nie bez powodu.
Slow prowokuje nowy rytuał spożywania produktu. To nie tylko zawartość napoju nas zwalnia, ale samo opakowanie tworzy pretekst do odetchnięcia i refleksji. Projekt butelki zapewnia powolne dozowanie napoju do szklanki. Irytujące? Nie. To czas, który zyskaliśmy dla siebie - czytamy na stronie Opusb.pl.
Podczas gdy jesteśmy przyzwyczajeni do naciskania guzika w ekspresie do kawy i po kilku sekundach cieszenia się gorącą aromatyczną kawą, Slow.down zmusza nas do zatrzymania się i wykorzystania tych kilku chwil, które zyskaliśmy dla siebie.
Dozowanie napoju odbywa się przez bardzo wąską szyjkę i może potrwać nawet kilka minut. Opakowanie przypominające klepsydrę zwraca uwagę na czas, który nieubłaganie płynie. Warto więc zatrzymać się na chwilę i wykorzystać go tylko dla siebie.
Oceń artykuł

